Κατηγορίες

Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και οι επισυναπτόμενοι σε αυτήν  Όροι και Προϋποθέσεις Χρήσης της παρούσας ιστοσελίδας www.babydream.gr περιγράφουν τη μέθοδο συλλογής δεδομένων από την ιστοσελίδα, τη χρήση αυτών των δεδομένων από εμάς και τους όρους και προϋποθέσεις χρήσεως της παρούσας ιστοσελίδας. 
Η παρούσα Δήλωση Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων αναφέρεται αποκλειστικά και μόνο στα προσωπικά σας δεδομένα, τα οποία εσείς μας παρέχετε κατά τη διάρκεια των παραγγελιών σας στην παρούσα ιστοσελίδα. 
Γενικά 

Οι πληροφορίες που έχουν δοθεί εκούσια από τους χρήστες της αναφερόμενης ιστοσελίδας, χρησιμοποιούνται από το www.babydream.gr, προκειμένου οι χρήστες του να έχουν άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με το κατάστημα, να τους παρέχονται απαντήσεις σε συγκεκριμένα ερωτήματα που θέτουν και τέλος να εξυπηρετούνται και να εκτελούνται οι παραγγελίες τους. 
Οι πληροφορίες που συλλέγει το www.babydream.gr μέσω της ιστοσελίδας έχουν ως σκοπό να μετρήσουν το αριθμό επισκεψιμότητας της, να καθορίσουν τις απαιτήσεις των πελατών για περισσότερα προϊόντα και να διευκολύνουν στις συνναλαγές με την εταιρεία. 
Το κατάστημα δεν διανέμει σε κανένα άλλο οργανισμό ή συνεργάτη που δεν συνδέεται με αυτό, τις ηλεκτρονικές διευθύνσεις, ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που αφορά τους χρήστες και πελάτες του. 
1. Σύναψη Σύμβασης 

Η παρούσα Σύμβαση καλύπτει αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του website  www.babydream.gr
Κάθε χρήστης που εισέρχεται και κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. 
Εάν κάποιος χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απόσχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Αποστολή της παραγγελίας σας συνεπάγεται αποδοχή της παρούσας Σύμβασης και όλων των όρων αυτής. 

Το κατάστημα babydream στα πλαίσια καλή πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στον ιστοτόπο www.babydream.grκαι δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος. 
Ο αγοραστής είναι αποκλειστικά υπεύθυνος 
α) για την επιλογή Προϊόντος του και την καταλληλότητά του για τους σκοπούς του και 
β) για τα έξοδα ταχυδρομείου αποστολής των προϊόντων όπως ορίζεται παρακάτω. 
Τα προϊόντα που πωλούνται στο κατάστημα είναι κατασκευασμένα για να διατεθούν στην περιοχή της Ευρώπης και να χρησιμοποιηθούν στην ίδια περιοχή. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των πωλούμενων προϊόντων είναι διαθέσιμα και μπορείτε να τα πληροφορηθείτε ακολουθώντας τις οδηγίες αναζήτησης που παρατίθενται στις ιστοσελίδες μας και κάνοντας "κλικ" στο όνομα ή τη φωτογραφία του αντίστοιχου προϊόντος. 

 Τροποποίηση των όρων του παρόντος 
Το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. Η τροποποίηση ή ανανέωση θα ισχύει από την στιγμή που θα ενημερωθεί σχετικά το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή. 

Πρόσβαση στις Πληροφορίες. 

Κάθε διεκπαιρέωση παραγγελίας απαιτεί την συλλογή προσωπικών στοιχείων, για παράδοση ή κράτηση μιας παραγγελίας. Επίσης η χρήση πιστωτικής κάρτας, για την χρέωση της οποίας χρειάζονται δικαιολογητικά ταυτοποίησης στοιχείων νόμιμου κατόχου την πρώτη και μόνο φορά διασφαλίζεται σε κάθε περίπτωση. Οποιοδήποτε δικαιολογητικό και έγγραφο πιστοποιεί και δηλώνει την ταυτότητα του πελάτη παραμένει αυστηρά απόρρητο και ελέγχεται μόνο από τοn αρμόδιο υπεύθυνο του www.babydream.gr. Η εκ μέρους σας προσκόμιση των προσωπικών σας δεδομένων, σημαίνει ότι συναινείτε τα δεδομένα αυτά να χρησιμοποιούνται από τηνwww.babydream.gr για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. 
Σε καμία περίπτωση το www.babydream.gr δεν μπορεί να μοιραστεί με άλλους τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς πρότερη δική σας συναίνεση, εκτός και αν αυτό απαιτηθεί μέσω της νομίμου οδού. Παρακαλούμε όπως λάβετε υπόψη σας ότι κάτω από συγκεκριμένες προϋποθέσεις που επιτρέπεται ή επιβάλλεται από το νόμο ή βάση δικαστικής απόφασης, η συλλογή, χρήση και η αποκάλυψη των προσωπικών δεδομένων σας, τα οποία έχουν συλλεχθεί online χωρίς την εκ μέρους σας πρότερη συναίνεση (για παράδειγμα σε περίπτωση δικαστικής απόφασης). 

Πόσο θα μου στοιχίσουν τα μεταφορικά;
Το babydream.gr σας αποστέλλει τις παραγγελίες σας με έναν από τους ακόλουθους τρόπους:

Α. Με  speedex courier. Παράδοση σε 1-3 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής.ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ,  ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΑ ΔΕΜΑΤΑ

 

ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ.



ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΚΟΥΡΙΕΡ............( ΓΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟΥ Η MAIL ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ  ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΩΝ )
Για παραγγελίες έως4 κιλά χρεώνεστε ανάλογα το προιόν από 1,90€ ...εως 3,40€ , για κάθε επιπλέον κιλό χρεώνεστε μόνο 1€ + ΦΠΑ . 

 

Για παραγγελίες που θέλετε να γίνει παράδοση Σαββάτου , να γνωρίζετε ότι θα υπάρξει extra χρέωση 4,50€ ...Παρακαλούμε ενημερώστε μας εάν επιθυμείτε παράδοση Σαββάτου ,διευκρινίζοντας 'το μας στο πεδίο ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ - ΣΧΟΛΙΑ 


Όταν το προϊόν είναι μέχρι 10 ογκομετρικά κιλά, η αποστολή γίνεται με εταιρία courier και είναι διαθέσιμη η πληρωμή με αντικαταβολή. Όταν το βάρος είναι πάνω από 10ογκομετρικά κιλά η αποστολή γίνεται με πρακτορείο και δεν είναι διαθέσιμη η αντικαταβολή. Συνήθως τα προϊόντα αυτά είναι τα έπιπλα, τα πολυκαρότσια  κ.ά . To ογκομετρικό βάρος προκύπτει από τον διεθνή τύπο πλάτος x μήκος x ύψος /5000.

 

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ γίνετε στα ογκομετρικά δέματα με μεταφορική εταιρεία και ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΤ ΟΙΚΩΝ 

   *ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΑΣ 

   *Σε αυτή την περίπτωση: 

  • είτε κάνετε χρήση των δωρεάν μεταφορικών, επιλέγοντας σαν τρόπο αποστολής τηνμεταφορική , όμως με την υποχρέωση  να παραλάβετε εσείς από την πλησιέστερη μεταφορική και όχι παράδοση κατ οίκων
  • είτε επιλέγετε αποστολή με κούριερ και θα έχετε μια πολύ μικρή χρέωση 3-5€ και έτσι θα  φέρει τα ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ η εταιρεία κούριερ στον χώρο επιλογή σας.
Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται


Στην περίπτωση που προτιμάτε να πληρώσετε με αντικαταβολή παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας για τη σωστότερη εξυπηρέτησή σας και για την επιβεβαίωση των κόμιστρων.



B.ΜΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ :. Αφορά κυρίως αντικείμενα μεγάλου βάρους ή όγκου. Παράδοση συνήθως σε 3 έως 5 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία αποστολής............ Δεν ισχύει η αντικαταβολή ως μέθοδος πληρωμής.

NA ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ  ΕΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΟΜΜΑΤΙ , ΘΑ ΣΑς ΤΟ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ ΕΚΠΛΗΞΕΙΣ , Π.Χ ΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΤΙ , Η ΝΑ ΜΗΝ  ΔΟΥΛΕΥΕΙ , Η ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΥΜΠΩΝΕΙ ΣΩΣΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ .... ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΘΕΜΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ , ΕΑΝ ΕΡΘΕΙ , ΝΕΑ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΠΙΘΑΝΗ ΒΛΑΒΗ.....ΑΥΤΗ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΞΤΡΑ ΧΡΕΩΣΗ


Μπορείτε να επικοινωνήτε μαζί μας για οποιαδήποτε διευκρίνηση στο τηλεφωνικό μας κέντρο 22210-20048 ή 6932629863 Υπεύθυνη: Παπαδοπούλου Ελενα 

 

Αναζήτηση αποστολής με κούριερ

→ http://www.speedex.gr/CENTRALPILOT.HTM

Το προϊόν αυτό λόγω υψηλού όγκου και βάρους δεν γίνεται δεκτό 
από εταιρίες courier και αποστέλλεται μέσω μεταφορικής εταιρείας. 
Δεν είναι διαθέσιμη η πληρωμή με αντικαταβολή.
 
Παράδοση σε 1 με 3 εργάσιμες εφόσον είναι άμεσα διαθέσιμο.
Παράδοση σε περίπου 10 με 15 εργάσιμες όταν είναι διαθέσιμο και χρειάζεται παραγγελία στων προμηθευτεί .
Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας θα ενημερωθείτε άμεσα.
 
 Δωρεάν αποστολή γίνετε με μεταφορική εταιρία.  Οι παραλαβή των εμπορευμάτων γίνεται από τα κατά τόπους γραφεία των εταιριών και όχι για παράδοση κατ' οίκων.
Για διευκρινήσεις ή απορίες επικοινωνήστε σας παρακαλούμε με το κατάστημα 2221020048 ή 6932629863 
 

Ποιοι είναι οι τρόποι πληρωμής;
Το ηλεκτρονικό εμπόριο έχει συνδεθεί στη συνείδηση των καταναλωτών με τη χρήση πιστωτικής κάρτας. Οι πελάτες-φίλοι του babydream.gr   έχουν στη διάθεση τους πολλούς τρόπους πληρωμής για να μην έχουν αυτό το αίσθημα ανασφάλειας που προκαλεί η χρήση της πιστωτικής.
Οι τρόποι αυτοί είναι:

ΑΓΟΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ
Αντικαταβολή:( Η χρέωση για την υπηρεσία της αντικαταβολής είναι 2,00 € )
Με την παραλαβή των προϊόντων που έχετε παραγγείλει εξοφλείτε το οφειλόμενο ποσό στον courier που σας έφερε την παραγγελία, τόσο απλά και ασφαλή.
Στην περίπτωση που προτιμάτε να πληρώσετε με αντικαταβολή παρακαλούμε να επικοινωνείτε μαζί μας για τη σωστότερη εξυπηρέτησή σας και για την επιβεβαίωση των κόμιστρων.Επίσης σας στις περισσότερες των περιπτώσεων σας στέλνουμε mail διευκρινηστικό που παρακαλούμε να διαβάζετε και να μας απαντάτε για να εχετε γρήγορη και σωστότερη εξυπηρέτηση .

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ
Πιστωτική κάρτα (Δεκτές οι πιστωτικές κάρτες visa, mastercard όλων των Τραπεζών) .........ΓΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ  ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ ΔΟΣΕΙΣ !!!!!!!!!!!! ΓΙΑΥΤΟ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΗΝ ΜΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΟ ΚΟΥΤΑΚΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΔΟΣΕΙΣ...ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΟΣΕΙΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΤΟ 2221020048 , 6932629863 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.
* Παρακαλούμε, καλό θα ήταν ,πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας να επικοινωνήσετε με το κατάστημα για τα μεταφορικά έξοδα , τον τρόπο αποστολής , την διαθεσημότητα του προιόντος  και γενικά να λύσουν πιθανές απορίες σας ώστε να αποφεύγονται παρεξηγήσεις και ταλαιπωρία .........

Είναι ασφαλείς οι συναλλαγές μου μέσω πιστωτικής κάρτας;

Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας στον secure server της τράπεζας EUROBANK με κρυπτογράφηση 128 bit - τη μέγιστη που διατίθεται σήμερα.
Επιπλέον το verified by visa, καθώς και το securecode της Mastercard κατά την πρώτη φορά χρήσης της πιστωτικής σας κάρτας θα σας ζητήσει συμπληρωματικά στοιχεία διασφάλισης της ταυτότητας του ιδιοκτήτη της κάρτας. Ζητούμε την κατανόησή σας για την πρόσθετη αυτή επιβάρυνση που αποκλειστικό σκοπό έχει την αποφυγή χρήσης κλεμμένων πιστωτικών καρτών και την προστασία έτσι των πραγματικών ιδιοκτητών τους. Τα στοιχεία αυτά ζητούνται μόνο κατά την πρώτη χρήση της κάρτας, παραμένουν απολύτως εμπιστευτικά, διατηρούνται μόνο στη βάση δεδομένων της Τράπεζας Πειραιώς και δεν παραχωρούνται σε οποιονδήποτε τρίτο αλλά ούτε και στο 
www.babydream.gr

Ποιες πιστωτικές κάρτες δέχεστε;
Visa
Mastercard

* Ασχέτως αν χρησιμοποιούμε το ασφαλές περιβάλλον της τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣαλλά Eurobank , γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες όλων των τραπεζών
* Επίσης αν φοβάστε τις πιστωτικές υπάρχει στην κάτω δεξιά γωνία του site σύνδεσμος ώστε να εκδόσετε την προπληρωμένη πιστωτική webuy όπου φορτώνεται κάθε φορά το ποσό που επιθυμείτε. 

ΑΓΟΡΑ ΜΕ PayPal
Μπορείτε να χρησημοποιήσετε το λογαριασμό σας στο PayPal ή ακόμα και την πιστωτική σας κάρτα ώστε να ολοκληρώσετε την αγορά σας μέσω της υπηρεσίας PayPal με χρέωση  + 0,30 € ανά παραγγελία  * Παρακαλούμε, καλό θα ήταν ,πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας να επικοινωνήσετε με το κατάστημα για τα μεταφορικά έξοδα , τον τρόπο αποστολής , την διαθεσημότητα του προιόντος  και γενικά να λύσουν πιθανές απορίες σας ώστε να αποφεύγονται παρεξηγήσεις και ταλαιπωρία .........

 


ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΑ
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό:


IBAN : GR 840172 1530 0051 5303 3852 486  ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 

Λογαριασμός Πειραιώς : 5153033852486

 

IBAN : GR5202602130000530200697685   ΤΡΑΠΕΖΑ EUROBANK

Λογαριασμός Eurobank : 00260213530200697685

 

 

ΙΒΑΝ: GR8801402000200002101545026   ΤΡΑΠΕΖΑ ALPHA

Λογαριασμός ALPHA : 200002101545026

 

GR7101104880000048860919546  ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΘΝΙΚΗ

Λογαριασμός ΕΘΝΙΚΗΣ : 48860919546

 

Δεν χρειάζεται να μας στείλετε το καταθετήριο με FAX ή MAIL , μιας και έχουμε ONLINE σύνδεση και με τις 4 τράπεζες και φτάνει ένα απλό τηλέφωνο για ενημέρωση ( Μπορείτε να κάνετε χρήση του Winbank )
(ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΩΝ: ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΕΝΗ & ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΜΙΧΑΗΛ)

ΠΡΟΣΟΧΗ: ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΤΕ ΕΜΒΑΣΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΠΧ. ΑΠΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ...ΤΟΤΕ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΕΜΒΑΣΜΑΤΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΝ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΝ ΕΝΤΟΛΕΑ !!!

 

ΑΓΟΡΑ ΜΕ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΤΑΤAΣΤΗΜΑ

ΠΡΟΣΟΧΗ....τα προιόντα που δεν έχουν δωρεάν μεταφορικά ..καθώς και προιόντα που τυχαίνουν ειδικών υπηρεσιών απο το φυσικό κατάστημα,( π.χ συναρμολόγηση , )..στο φυσικό κατάστημα πιθανόν να εχουν άλλη τιμή .....επικοινωνήστε με το κατάστημα για οποιαδήποτε διευκρίνηση 

 

 

 

Επιστροφές προϊόντων

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;

Το ΒΑΒΥ DREAM φροντίζει ώστε η ποιότητα των προϊόντων του να είναι εγγυημένη και αυτό ξεκινά από τη συνεργασία μας με τους προμηθευτές μας και συνεχίζεται σε όλες τις διαδικασίες και τη λειτουργία της εταιρείας.

Αν παρόλα αυτά φτάσει στα χέρια σας ένα ελατωμματικό προϊόν πρέπει  να επικοινωνήσετε άμεσα με το BABY DREAM και να αναφέρετε στους συνεργάτες μας το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και εκείνοι είναι πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουν. Αρχικά και για να αποφευχθεί άσκοπη ταλαιπωρία θα γίνει προσπάθεια να λυθεί το πρόβλημα τηλεφωνικά. Η χρέωση σε αυτήν την περίπτωση επιβαρύνει την εταιρεία μας εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 30 μέρες μετά την αγορά. Πέραν του διαστήματος των 30 ημερών το κόστος της επιστροφής του προϊόντος βαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη.

Μπορώ να επιστρέψω κάποιο προϊόν που τελικά δεν μου αρέσει;

Επιστροφή ή αλλαγή προϊόντος που δεν οφείλεται σε δικό μας λάθος ή ελάτωμμα του προϊόντος γίνεται με επιβάρυνση του πελάτη και μόνον υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, άθικτο στην αρχική του συσκευασία και εντος 14 ημερών από την μέρα αγοράς του. Σε αυτήν την περίπτωση έξοδα αποστολής βαραίνουν των πελάτη

 

Ποιο αναλυτικά έχουμε της εξής περιπτώσεις

Εξωτερικά – Αισθητικά Ελαττώματα:

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ:

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ

  • σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα 
  • σε περίπτωση που κατά την παράδοση το είδος έχει συσκευασία κατεστραμμένη,
  • σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα (εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας)  ή έλλειψη ιδιότητας, η οποία ιδιότητα έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
  • Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρείας τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στο χρόνο που συμφωνήθηκε. Τυχόν καθυστέρηση εκ μέρους του πελάτη δικαιολογείται μόνον για λόγους ανώτερης βίας, άλλως το δικαίωμα αντικατάστασης με βάση τον παρόντα όρο απόλλυται.
  • Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του (εκτός αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης εκτός της περίπτωσης προϊόντος η συσκευασία του οποίου παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους). Η επιστροφή των προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή με των τρόπο που έγινε η αποστολή του (courier μεταφορική εταιρία).
  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ πλέον. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.
  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  • Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

 

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΘΈΛΕΤΕ  ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ  ΕΊΤΕ ΣΕ ΣΧΕΔΙΟ , ΕΙΔΟΣ ή ΝΟΥΜΕΡΟ 

 

  • Στις παραπάνω περιπτώσεις , το μόνο που πληρώνετε είναι η διαφορά από την αλλαγή των προϊόντων , εάν φυσικά υπάρχει διαφορά , ΚΑΘΏΣ ΚΑΙ Η  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΕ ΕΜΑΣ  & Η ΞΑΝΑΠΡΟΏΘΗΣΗ σε εσας του νέου προιόντος  της επιλογη σας.

  • ΠΡΟΣΟΧΗ : Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΤΡΟΠΟ  ΩΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΜΑΣ πχ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΕΜΑ ΜΕΓΑΛΟ , ΜΗΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΜΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΑΠΛΟ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΑ ΔΕΜΑΤΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΛΟΓΟ ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ ΔΕΜΑ , ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΔΟΠΟΙΟΥΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ , ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΔΕΜΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΤΟΝ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑ!!!!!!     ΠΡΙΝ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΠΙΣΩ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΕΣΑΣ .

 

  • Εαν προκύψει χρηματική διαφορά αυτή πρέπει να καταβάλετε σε μία από τις τράπεζες συνεργασίας πριν την επαναποστολή , δηλαδή δεν ισχύει η αντικαταβολή της διαφοράς, εκτος και εάν επιλέξετε να χρεωθείτε με το κόστος της αντικαταβολής ( 2,00€)

 

Δικαίωμα υπαναχώρησης 

  • Από αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης εως την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
  • Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
  • Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η ΕΤΑΙΡΕΙΑ είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  • Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε.
  • Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ το τίμημα από την Τράπεζα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση .
  • Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» , θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  • Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης. Εάν ο καταναλωτής ασκήσει το δικαίωμα της υπαναχώρησης τυχόν συνδεδεμένες συμβάσεις λήγουν αυτομάτως, χωρίς κανένα κόστος για τον πελάτη.

Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση:

Δεν χωρεί υπαναχώρηση σε 

  • προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας (βούρτσες, θερμόμετρα κ.α).
  • συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. (ΠΧ στρώματα σε ειδικές διαστάσεις)Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά
  • πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση
  • υπαναχώρηση επίσης δεν μπορεί να γίνει σε προϊόντα pampers καθως και σε προϊόντα που παραγγέλνωνται για τον πελάτη , όπως κρεβατάκια μωρού, ρούχα ομάδων ,καθώς και προϊόντα καθαρισμού και υγιεινής ( απορυπαντικά , σαμπουάν , αφρόλουτρα , κρέμες )

Σύμβαση χρήσης:

Ο επισκέπτης των σελίδων και των υπηρεσιών του site babydream.gr παραχωρεί τη συγκατάθεσή του στους κατωτέρω όρους χρήσης, που ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου, των σελίδων, των γραφικών, των εικόνων, των φωτογραφιών και των αρχείων που περιλαμβάνονται στο site babydream.gr.

Συνεπώς, οφείλει να διαβάσει προσεκτικά τους όρους αυτούς πριν από την επίσκεψη ή τη χρήση των σελίδων και των υπηρεσιών του sitebabydream.gr. Εάν δε συμφωνεί, τότε οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου του sitebabydream.gr. Ο επισκέπτης παρακαλείται να ελέγχει το περιεχόμενο των συγκεκριμένων σελίδων για ενδεχόμενες αλλαγές. Η εξακολούθηση της χρήσης του sitebabydream.gr ακόμη και μετά τις όποιες αλλαγές σημαίνει την ανεπιφύλακτη εκ μέρους του επισκέπτη αποδοχή των όρων αυτών.

 

 

YΠΟΔΕΙΓΜΑ ΔΗΛΩΣΗΣ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΜΒΑΣΗ ΕΞ’ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Άρθρου 4 Νόμου 2251/1994)

ΠΡΟΣ:      Την Εταιρεία με την επωνυμία «BABY DREAM» που εδρεύει στη Χαλκίδα , Δρυόπων 14, (ΤΗΛ: ______, ΦΑΞ ______, EMAIL ______)

Εγώ, ο(η) υπογράφων (-ουσα), ……………………………….. (Όνομα) ………………………………

(Επώνυμο) του ………................, κάτοικος ………….....................................(Οδός/ Αριθμός)

………………… (ΤΚ) ………………………….(Πόλη), τηλέφωνο …….…………………………., fax

……………………….., e-mail …………………………………………, δηλώνω και γνωστοποιώ με την παρούσα ότι υπαναχωρώ αναιτιολογήτως από την υπ’ αριθ…………………../.…/…./201.... σύμβασή πώλησης των ακόλουθων αγαθών με την Εταιρία, την οποία ματαιώνω.

 

……………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Επίσης, δηλώνω υπεύθυνα ότι:

- Ασκώ το σχετικό δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης και επιστροφής των προϊόντων εντός δεκατεσσάρων  (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους.

- Ότι τα προϊόντα και η συσκευασία τους βρίσκονται στην αρχική τους κατάσταση και δεν έχουν αποσυσκευασθεί, χρησιμοποιηθεί, ή υποστεί οποιαδήποτε φθορά ή ζημία.

 

Ημερομηνία: …../ ……/ 201…

 

Επιθυμώ την πίστωση του ποσού στο προσωπικό μου Λογαριασμό που τηρώ στο BABY DREAM

Επιθυμώ την επιστροφή των χρημάτων σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στους Γενικούς Όρους Χρήσης.

 

Ο (Η) Δηλών (ούσα ) και

Υπαναχωρών (-ούσα)*

--------------------------------

(Υπογραφή)

*υπογράφεται μόνο αν το παρόν έγγραφο κοινοποιηθεί σε χαρτί.

 

 

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ   και  ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ 

Οι προσφορές ισχύουν  για αγορές μέσω του website,( επικοινωνήστε μαζί μας για  να σας ενημερώσουμε εαν ισχύει η ιδια τιμή και για το φυσικό κατάστημα , στο προιόν που επιθυμείτε )

OI  Δωροεπιταγές εξαργυρώνονται  η αφαιρούνται απο την τιμή του προιόντος  ΜΟΝΟ  όταν τα προιόντα αποστέλωνται με  μεταφορική ή με  κούριερ , και ΟΧΙ για παραλαβή από το κατάστημα .

ΔΩΡΕΑΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ( ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗΜΗ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ )

Δωρεαν μεταφορικά ισχύουν για αγορές από το ποσό των 80,00 € και άνω ...( εξαιρούνται τα προιόντα που έχουν εκπτωτική τιμή ,με μεγάλο ποσοστό έκπτωσης  )...

ΔΩΡΕΑΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ γίνετε στα ογκομετρικά δέματα με μεταφορική εταιρεία και ΦΥΣΙΚΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΚΑΤ ΟΙΚΩΝ 

   *ΕΚΤΟΣ ΕΑΝ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΣΕ ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΣΑΣ 

   *Σε αυτή την περίπτωση: 

  • είτε κάνετε χρήση των δωρεάν μεταφορικών, επιλέγοντας σαν τρόπο αποστολής τηνμεταφορική , όμως με την υποχρέωση  να παραλάβετε εσείς από την πλησιέστερη μεταφορική και όχι παράδοση κατ οίκων
  • είτε επιλέγετε αποστολή με κούριερ και θα έχετε μια πολύ μικρή χρέωση 3-5€ και έτσι θα  φέρει τα ΟΓΚΟΜΕΤΡΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ η εταιρεία κούριερ στον χώρο επιλογή σας.

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΣΟΥΠΕΡ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ

Τα προιόντα αυτά, πιθανόν να μην φέρουν εγγυήσεως , για λόγους όπως π.χ να τελειώνει ο κωδικός ... για επιβεβαίωση ή για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση επικοινωνήστε μαζί μας .